Wednesday, April 13, 2011
Wednesday, April 6, 2011
Four different lifestyle , one common - VOGUE
1. პირველი ANNA DELLO RUSSO, იაპონური VOGUE-ის რედაქტორი და შემოქმედებითი კონსულტანტი. დახასიათებულია როგორც "passionate fashionista" და ჰელმუტ ნიუტონმა აღწერა იგი როგორც "fashion maniac". მართლაც იგი ყოველთვის გამოირჩევა განსხვავებული ჩაცმის სტილით, ძალიან უყვარს თმის ორიგინალური აბადოკები, როგორებიც UFW–ზე ანუკი არეშიძესაც ამშვენებდა, ამ აქსესუარმა ბევრის აღფრთოვანება გამოიწვია თუმცა ძნელია იმის თქმა, რომ შთაგონების წყარო ANNA DELLO RUSSO არ იყო.
დღესდღეობით ანას 4000 წყვილი ფეხსაცმელი აქვს და მგონი არც აპირებს გაჩერებას, გარდა ამ მანიისა რედაქტორმა გადაწყვიტა, რომ არავისზე ნაკლები არ იყო და საკუთარი სახელობის სუნამო გამოუშვა, რომელსაც ქალის ფეხსაცმლის ფორმა აქვს და სარეკლამო კამპანიაშიც თვითონ მიიღო მონაწილეობა.
2. ANNA WINTOUR - ამერიკული VOGUE-ის რედაქტორია და 1988 წლიდან FASHION ტახტის მფლობელად ითვლება, აგერ უკვე ოცი წელია. არის ძალიან მკაცრი და მისთვის მოდა თამაშივითაა, სადაც წესები შეცვალა. მან დაარღვია საზღვრები, რომლითაც შემოფარგლული იყო ჟურნალი და გარეკანზე გაყინული ქერა მოდელების სახეების მაგივრად მან ყურადღება გაამახვილა სხეულზე და სტუდიიდან ბუნებაში გადაინაცვლა. ანას სიტყვას მოდაში უდიდესი ფასი აქვს, მისი რჩევით პარიზის მოდის კვირეულის დღეებიც კი შეამცირეს. აქვს ცხოვრების უცვლელი რეჟიმი, აცვია ყოველთვის დახვეწილად, აქსესუარებიდან განსაკუთრებით უყვარს CHANEL–ის შავი სათვალე და ვერ იტანს პატარა ზომის ჩანთებს. რაც შეეხება მის თავისუფალ დროს, გი არასდროს არ რჩება არცერთ წვეულებაზე 20 წუთზე მეტხანს. 2008 წელს ანამ აიღო ორდერი თავად დედოფალ ელიზაბეტ II – სგან, როგორც "მსოფლიო კულტურის მამოძრავებელი ძალის მქონე ქალბატონი".
3. EMMANUELLE ALT – ფრანგული VOGUE – ის რედაქტორი, ის სულ რაღაც 2011 წლის თებერვლიდან არის ამ თანამდებობაზე, ამიტომ ჯერჯეობით ნაადრევია მის დამსახურებებზე და მიღწევებზე ლაპარაკი. თუმცა შემიძლია ერთი–ორი სიტყვით წარმოდგენა შეგიქმნათ ამ ადამიანზე. იგ ყოველთვის იცვამს ახალგაზრულად; ჯინსები, ქვედაბოლოები, ხშირად აცვია ძალიან მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელები და ატარებს მსუბუქ, ახალგაზრდულ მაკიაჟს. დამთავრებული აქვს Asomption - Lübeck school - ში, რომელიც მდებარეობს პარიზში, რომელიც არის ბურჟუაზიული დაწესებულება. ამ სკოლის კურსდამთავრებულები კარიერას განაგრძობენ ისეთ მოდის სახლებში, როგორებიცაა: GIVENCHY, PRADA, LORIS AZZARO, LOUIS VUITTON DA CHRISTIAN DIOR. p.s მისი წინამორბედი იყო Carine Roitfeld, რომელი 2001 –2011 წლებშ იყო ფრანგული VOGUE – ის რედაქტორი.
4. Aliona Doletskaya – რუსული VOGUE – ის რედაქტორი, უკვე 13 წელია. მას რუსეთის ანა ვინტურსაც უწოდებენ ხშირად და იყო ჭორები, რომ მისი გზა ამერიკულ VOGUE– ისთან მივა და ანას ადგილს დაიკავებს. ალიონას კარგად აქვს დაბალანსებული სხვაობა High fashion-სა და commercialism–ს შორის. მად დაარღვია სტანდარტები და სილამაზის შექმნა დაიწყო ახლის ძიებით. მას აქვს ისეთივე დახვეწილი სტილი, როგორიც ანა ვინტურს
Monday, April 4, 2011
Anouki Bicholla Fall Winter 11/12 UFW
Anouki Bicholla Fall Winter 11/12 კოლექციით წარსდგა უკრაინის მოდის კვირეულზე. ძალიან ბევრ ქართულ საიტზე დაიწერა განსხვავებული სტატიები, დაიდო სიუჟეტები, LOOKBOOK–ები და Collection-ები. მეც გადავწყვიტე ჩემი საკუთარი აზრი გამოვთქვა ამ ტანდემის შესახებ, რომელსაც წარმოადგენენ, ანუკი არეშიძე დამწყები დიზაინერი და საქართველოსა და უკვე იტალიაშიც ძალიან ცნობილი ფეხბურთელის კახი კალაძის მეუღლე და ბიჭოლა თეთრაძე, ქართველი დიზაინერი, რომელიც არც თუ ისე დიდიხანია რაც ქართული მოდის სამყაროში გამოჩნდა. მათ ერთად უკვე შეძლეს UFW-ზე მოხვედრა.
ჩვენება performance-ით დაიწყო, რომელშიც მამაკაცები მონაწილეობდნენ, ეს დიდად გასაკვირი არ არის მაგრამ როდესაც ეს მამაკაცები ქალის მაღალქუსლიან ფეხსაცმელებში არიან გამოწყობილნი ეს "ცოტა არ იყოს" და აღსანიშნავია. ჩემი აზრით ძალიან საინტერესო და შემოქმედებითი იყო. ბევრ დიზაინერს აქვს იმის სურვილი, რომ ჩვენება არ იყოს მოსაწყენი და show დადგას, თანაც ორიგინალური, რადგან ჩვეულებრივ PERFORMANCE-ს კრიტიკოსების სრულიად ჩვეულებრივი რეაქციაც მოსდევს ხოლმე.
ახლა კი რაც შეეხება კოლექციას, ფერებიდან ჭარბობდა: შავი, ნარინჯისფერი, ხორცისფერი, მაგრამ დომინანტური მაინც ნარინჯისფერი იყო. მატერია: ძირითადად ტყავის, უხეში ქსოვილი დრაფისა და ჰაეროვანი აბრეშუმის ნაზავი. ფეხსაცმელიც , ასევე ტყავის, ოთხკუთხედის ფორმის მაღალი უხეში ქუსლით, წინ მაღალი პლატფორმით, ფერი – შერეული. აქსესუარების მხრივ კოლექცია მსუბუქად იყო დატვირთული: მხოლოდ რამდენიმე მასიური, თვლებით გაფორმებული ყელსაბამები, რომელმაც oscar de la renta გამახსენა და წვრილი, წელის ქამრები. მაკიაჟი: არასტანდარტული და ამასთანავე ძალიან უბრალო.
მთლიანობაში კოლექცია იყო საინტერესო და კარგად შეხამებული, მაგრამ არა ახლისმომცემი და ყველა ლუქი უკვე კარგად ნაცნობის და ნანახის შათაბეჭდილებას ტოვებდა. ანუკი არეშიძისათვის ეს მხოლოდ მეორე კოლექციაა და კრიტიკის ქარცეცხლში გატარებას არ იმსახურებს, რაც შეეხება მის აქსესუარს იგი ნამდვილად მაგონებს ANNA DELLO RUSSOS-ს სტილს, კერძოდ კი ანას ორგინალური piers atkinson - ის აბადოკები უკვე ანუკისაც ამშვენებს.
Wednesday, March 30, 2011
Jason Wu - Fall Winter 2011/2012
NY-ის Fashion week- ზე Jason Wu–ს 11/12 RTW collection-მა ყველას მოწონება დაიმსახურა, მას წარმოდგენილი ჰქონდა როგორც outerwear ასევე red carpet Look - ები. კოლექციაში ჭარბობდა მაქმანები, პრინტები,მსუბუქი ქსოვილები, მაღალწელიანი ქვედაბოლოები. ძირითადი ფერები კი : თეთრი, შავი, ნაცრისფერი და ოქროსფერი იყო, ასევე წითელი, ლურჯი და ყვითელი. ახლა კი ვნახოთ რას წერენ მის კოლექციის შესახებ ერთ–ერთ საიტზე.
We lost count somewhere around 90 when we tried to tally the photographers in the pit at Jason Wu's Chelsea show today. The designer's rise has been fairly meteoric, thanks in part to Michelle Obama, of course. But it struck you, looking at his Fall collection: The clothes are legitimately living up to his outsized reputation. Wu's always been about a polished, preternaturally ladylike look. What was noteworthy about this outing was how consistent it was, and how well his "baroque meets sportswear" message (inspired, he said, by a Robert Polidori book on the 25-year restoration of Versailles) held together from beginning to end. Like last season, the designer put a big emphasis on tailoring. He opened with a charcoal gray coat flung over the shoulders of a cropped jacket, printed blouse, and cigarette pants. But this wasn't your average wool flannel coat; it came with a strip of black lace down each sleeve. In fact, Wu made lace, which is shaping up to be an early New York trend, an integral part of this collection. The storm flap of another coat was swathed in the delicate stuff. By embroidering little bits of it onto blouses or A-line, slightly above-the-knee skirts, he engineered it to look like a print. And for evening, he embellished a gold lace gown with thousands of metallic sequins and paillettes. That wasn't the only place he went for baroque. When a jacket or a coat-dress or a shirtdress wasn't embroidered with lace, it was embellished with dense clusters of colorful stones. (Odile Gilbert painted gold-leaf pigment into the models' updos to match.) And Wu reprised his signature feather pouf cocktail dresses in both black and nude, the show's dominant colors. If there's a critique to be leveled, it's the absence of sex. When the new designers at Valentino do this sort of thing, there can be a charged, even dirty undercurrent. Here it read mostly as prim. The word Wu himself used was "austere." But we quibble. There's no denying that this ambitious designer has a hit on his hands.
By Nicole Phelps
Tuesday, March 29, 2011
Subscribe to:
Posts (Atom)